سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

کلام شهدا:خدایا اول پاکم کن بعدش خاکم کن

بزرگ مرد تاريخ

پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید و آدرس sabokbalanzh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 17
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 206696
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 545
تعداد آنلاین : 1



ساخت کدصوتی صلواتی

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

مشاهده و دریافت کد

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد

کد متحرک کردن عنوان وب

‎‎

كد عكس تصادفی

BR>
WorldPrayer.blogfa.com





 

 

                     

طلائیه و ...
اینجا سرزمینی شوره زار و سوزان است . اینجا همان طلائیه خودمان است . نیک بنگر که این سیم خاردارها و خورشیدی ها برای سر و سینه های بسیجیان ترسیم شده اند .
آیا کسی هست که رد گلوله ها و لکه های خون را به نیش سیم خاردارها ببیند؟
آیا کسی هست که پیکر این بسیجی را از لابلای سیم خاردارها خارج کند ؟
آیا کسی هست که این دست جدا شده را به پیکرش باز پس دهد؟
آری اینها بالهای ملائکه اند که به زمین آرام گرفته اند . میدان مین را نظاره کن که چگونه زیبا جلوه می کند .
آیا کسی هست که میدان مین را ، میدان وصل و عروج ببیند؟
اینجا همان طلائیه خودمان است و آن سه راهی شهادت ، همان سه راهی معروف است. ببین موتور کوفته و آن جسم بی جان را که چگونه راحت و آرام گرفته است . او همت است . همان حاج همت خودمان. فرمانده لشکر 27 حضرت رسول (صلی الله علیه و آله و سلّم) که سر ندارد ... .
آیا کسی هست که پیکر بی سر حسین را به یاد آورد ؟
آیا کسی هست که گودال وصل را به ذهن آورد ؟ آیا کسی هست که بتواند خبر شهادت او را به همسر و دو فرزندش هدیه کند؟ آیا کسی هست که شدت جراحات و عمل ترکشها بر سر و صورت و سینه اش را برای خانواده اش توصیف کند ؟
آیا کسی هست که بتواند به فرزندانش بگوید که بابا دیگر سر ندارد؟
هیچ میدانی معنای رجال صدقوا را
 



نظرات شما عزیزان:

joker
ساعت12:26---21 بهمن 1390
لینک شدی منو با اسم سوژه خنده لینک کن

amin
ساعت13:41---4 بهمن 1390
ممنونم که بهم سر زدید.اگه بازم سر بزنی بیشتر خوشحال میشم.

@} ;-@} ;-@} ;-@} ;-@} ;-@} ;-


حیدری
ساعت23:43---3 بهمن 1390
 واقعا عجب طلاییه این طلائیه.
عید امسال که اونجا بودیم دلم بد جوری هوای شهادت کرد. به خدا با عشق پا برهنه روی بهشت راه می رفتم.


حیدری
ساعت22:00---3 بهمن 1390
سلام برادر جان . وب فوق العاده ای داری. به عشق شهدا و گل روی شما لینکتون کردم. امیدوارم موفق باشین

amin
ساعت17:03---3 بهمن 1390
سلام.ممنونم که لینکم کردی. من نمیتونم لینکت کنم .چونerorمیده.
خوشحال میشم بازم سر بزنی.
در نظر سنجی هم شرکت کردم و آخرین گزینه رو انتخاب کردم.


ايمان
ساعت18:05---30 دی 1390
گفتم ديگه آدرسمو لينك كردي بلديش ديگه
آدرسهام ايناست:
eaman.2or.ir
vakely.blogfa.com
bikhial.LoxBlog.Com
به هر كدومش كه ميخاي برو حال كن


مازیار
ساعت13:37---30 دی 1390
بهههههه سلام [گل]چطوری؟
پس حواست به من هم هست،ممنون که منو فراموش نمیکنی،من همیشه سر میزنم


ايمان
ساعت13:35---30 دی 1390
من خصوصي ميفرستم چون ....
حالا كه تو ميخاي باشه .....
شما جزو خونواده شهدايي؟


ايمان
ساعت11:00---30 دی 1390
سلام ما بايد شهدا را سر لوحه كار وزندگي خود قرار دهيم
لينكت كردم بيا ببين


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در 29 / 10برچسب:شهید همت,  توسط یه منتظر شهادت 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

درباره ما ...
 
 
 
 
نويسندگان